wtorek, 22 lutego 2011

New skin for a new season 2011 / PIO_TREK

Dzisiaj przyszła długo oczekiwana przeze mnie paczka ! Po 10 dniach od złożenia zamówienia na stronie : 
http://www.bike-jersey.com , rękoma kuriera zapukała do moich drzwi :)

Tak wygląda nowy strój...

...a tak prezentuje się na mnie : )


Mimo obaw co do strony na której nigdy nie składałem zamówienia, wszystko poszło szybko i sprawnie !
Z pełnym przekonaniem polecam zakupy na tej stronie; duży wybór, niskie ceny :)
Za mój komplet wyszło 59.99 $ czyli 179 zł z wysyłką : )

P.S.
Mike biały kolor stroju nie jest prowokacją, i nie ma nic wspólnego z "tęczową trybuną" : )

13 komentarzy:

  1. Jest lans... Za ten komplet to nie wiem nawet ile punktów, wyszedłeś poza skalę:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje. Dobry zakup. Prowokacja czy nie i tak jest super. Pamiętaj Zbyhoo na lini startu liczy się tylko lans!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki grzeczny chłopiec!

    OdpowiedzUsuń
  4. a nóżki nie ogolone?? i to ma być lans?:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Co racja to racja... W dodatku całą zimę Pio_trek jeździ pod dachem więc " futerko" nie jest mu potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ty Mike zgolisz nogi ! Zrobie to zaraz po Tobie :) A co do treningu pod dachem ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo NIE! To ja nie będę uprawiać z Tobą seksu jak ogolisz nogi!!! K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ja potrzebuje futerko bo na dworze zimno:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli jak się zrobi ciepło, albo gorąco to zgolisz futerko ! :) P.S. Bedę sie przyglądał!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak je zgole to zyski związane z mniejszym oporem powietrza będą tak duże że można by to uznać za doping:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zakończenie tematu napisze cytat z wieszcza :)
    "Ja nie musze nikomu nic udowadniać." - Mike

    OdpowiedzUsuń