poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Trening po imprezowym weekendzie / PIO_TREK

Dostrzegalnia we Wronkach.

Trek na zakazanym terenie.

Dzień ciepły ,ale pochmurny. Temp: 25 °C. Wiatr: płd.-wsch. o prędkosci 6 km/h. Pierwszy trening po imprezowym weekendzie i powrocie z wakacji. Do Wronek lasami przez Twardowo i Obrzycko ,starałem się dojechać jak najszybciej. Cel został osiągniety w czasie ok. 50min, co jest bardzo dobrym rezultatem. dalej spokojnie pojechałem na dostrzegalnie przy której zrobiłem sobie przerwę na ciastka  i kliknąłem parę fotek.






 Z Wronek asfaltem przejechałem do Nowego Krakowa, by dalej lasami dojechać do Obrzycka. Do Brączewa asfaltem starałem się przejechać jak najszybciej, by dalej do Szamotuł odbyć spokojna regenerację. Dzień i trening zaliczam do udanych.








Ślad GPS:
http://www.sports-tracker.com/#/workout/Piotrek19754/eiekoqju0dk516um

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz