wtorek, 3 kwietnia 2012

Dzień 77 / E1 po wczorajszych trudach ... / PIO_TREK

Po wczorajszych powtórzeniach długich podjazdów, dzisiaj miałem w planie ćwiczenie E2. Jednak "NTK" zamienił mi 2h E2 na 1,5h E1 ponieważ wczoraj zamiast 6 podjazdów zrobiłem 9 podjazdów oraz dlatego  że podczas wszystkich prób tylko raz udało mi się wejść do założonej strefy 5a.

Nie pozostało mi nic innego jak posłusznie dostosować się do zaleceń i wykonać dzisiaj kolejna "karną" aktywną regenerację. Jednak dzisiaj wykorzystałem do tego celu rower szosowy czyli "Erwina".

P.S.
Pytanie dnia "Czy tępa głowa idzie w parze z tępą nogą?" Chyba tak :)
Na szczęście przeciwności się przyciągają! Więc trzeba rzeźbić pień ostrą siekierą :) 

Ślad treningu;
http://www.sports-tracker.com/#/workout/Piotrek19754/eopj8l004vc7tqs1

W sumie pokonałem 44,40km w czasie 1h 27min 51sek ze średnią prędkością 30,5 km/h
HR śr. 124 , HR max. 136 Spalone kalorie; 999 kcal , Przewyższenie; 75m
Temp. śr. 10 st. C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz