środa, 20 października 2010

Rekord Trasy / Mike

Po 7 dniowej przerwie od treningów wczoraj wracałem z pracy do domu. Stałą trasą: Suchy-Psarskie-Kiekrz-Rokietnica-Pamiatkowo- Baborówko- Szamotuły. Jechało się dobrze choć widzę już spadek formy w niektórych dziedzinach takich jak siła i moc. Było zimno i wilgotno do tego wiał silny przenikliwy wiatr. Mimo to udało się poprawić rekord trasy na góralu o prawie 2min. Obecnie wynosi on 59:51:03 na dystansie 31km. Całkiem nieźle jak na koniec sezonu.

3 komentarze:

  1. Dlaczego nie wklejasz liku do sport-trackera ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo go ostatnio nie używam, wiesza się ciągle itp. Musze wgrać nowy soft do noki ale jakoś zawsze brakuje czasu. Musisz mi wierzyć na słowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ja ci wierzę!
    Chcę tylko zobaczyć jak jeździ mistrz?
    Z tym brakiem czasu nie przesadzaj.
    Co ja mam powiedzieć?

    OdpowiedzUsuń