poniedziałek, 25 października 2010

Przygotowanie do sezonu 2011 / PIO_TREK

 Wyciągając wnioski z poprzedniego sezonu, kiedy to zima była bardzo sroga i utrudniła znacznie przygotowania i treningi, postanowiłem kupić profesjonalny rower spiningowy.
Przeszukując aukcje allegro, natrafiłem i nie czekając kupiłem prawie nowy rower: Schwinn Spinner Elite :)
Teraz mam czas w którym odpoczywam od roweru, ale od listopada rozpoczynam sezon 2011 i ostre treningi.
Rower spiningowy sprawdzi się w tym znakomicie, a przy okazji może namówię do wspólnych treningów żonę :)
  Przy dobrej i suchej pogodzie będę trenował na świeżym powietrzu. Zimę przejeżdżę jednak raczej pod dachem żeby jak w roku ubiegłym nie katować sprzętu solą !

P.S.
Mike nie martw się! Od czasu do czasu z Tobą też pójdę na spining do hali "Nałęcz". I nie traktuj tego jako łaskę. Wiesz zresztą jak trudno jest nam zgrać popołudniowe treningi i "wbić' się przed spinning p.Sylwii.


Schwinn Spinner Elite - Mój zimowy kat !

1 komentarz:

  1. Ładny sprzęt. Ja jedna będę trenował na hali bo w mieszkaniu nie mam miejsca żeby ustawic takie cudo. No cóż sezon przygotowawczy będziemy trenować osobno, to nawet ciekawiej zobaczymy jak każdy przygotuje się indywidualnie. Gratuluje zakupu:)

    OdpowiedzUsuń