czwartek, 7 października 2010

Niepohamowana arogancja / Mike

Z powodu niczym nie sprowokowanej arogancji i braku jakiegokolwiek szacunku do mojej "głębokiej" twórczości filmowej wykazanej dnia wczorajszego przez PIO_TRKA usuwam trwale z serwera materiał wideo dokumentujący moje poczynania w lesie.

Pozdrawiam

Mike

Odpowiedź PIO_TREK :)

Drogi Michale :) ( Tak wiem że nie lubisz jak tak się do Ciebie mówi )
Nie bierz aż tak wszystkiego do siebie. Ja na twórczości filmowej się nie znam, a ty tworzysz dla potomnych. Stwierdziłem tylko że filmom brakuje dynamiki i odpowiedniego podkładu muzycznego. Przyznaje że ja lepiej bym go nie nakręcił ! Jak zawsze masz prawo z moimi tezami się nie zgadzać, a ja mam prawo do własnej opinii.
Proszę natychmiast przywrócić filmy!

Mike ludzkość Cię potrzebuje !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz