wtorek, 8 listopada 2011

Dzień 197 / Między wsiami dookoła Szamotuł / PIO_TREK

Pomysł na dzisiejszy trening przyszedł mi po spojrzeniu na mapę. Postanowiłem wtedy, że przejadę się dookoła Szamotuł, zakreślając pętlę pomiędzy  wsiami położonymi najbliżej mojego rodzinnego miasta.

W samo południe wskoczyłem więc na "Mariana" i ruszyłem w kierunku wsi Ludwikowo, za którą skręcając w prawo w stronę ogródków działkowych "Łowiza" rozpocząłem pętlę. Trasa przebiegała kolejno przez;

Szamotuły - Ludwikowo - Nowy Folwark - Gąsawy - Kępa - Piaskowo - Myszkowo - Przyborowo - Przyborówko - Gałowo - Jastrowo - Śmiłowo - Gaj Mały - Szczuczyn - Grabówiec - Piotrkówko - Ludwikowo - Szamotuły

P.S.
Pogoda nadal piękna :)

Ślad treningu na sport-tracker.com ( tym razem niestety zerwany );
http://www.sports-tracker.com/#/workout/Piotrek19754/eq3n7782r4ogdgcc

W sumie pokonałem 41,40km w czasie 1h 26min 54sek ze średnią prędkością 28,80 km/h
HR śr. 149 , HR max. 166. Spalone kalorie; 1361 kcal , Przewyższenie; 145m , Kadencja śr. 86
Temp. śr. 13 st. C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz