poniedziałek, 22 listopada 2010

Wakacje / Mike

Dawno nie pisałem. W listopadzie zrobiłem sobie wakacje. Ostatni trening odbyłem 1 listopada. Do 1 grudnia nie będę wsiadał na rower. Nie powiem nie jest łatwo tak długo nie pedałować ale mam nadzieje że ta przerwa pozwoli odpocząć noga oraz nabrać sił mentalnych przed ciężka praca która zaczynam 1 grudnia. Ten dzień to początek przygotowań do sezonu 2011.mam nadzieje że równie udanego:)

Co do testu Pio_trka to moim zdanie nie powinieneś opierać sesji treningowych w oparciu o uzyskany wynik. Zobaczymy jak będzie po drugim teście ale tętno na progu 187 to czołówka światowa ma. A my niestety do niej się nie zaliczamy i trening w oparciu o to tętno na progu może moim skromnym zdaniem doprowadzić do jednego... do przetrenowania!

Ja test zrobię po pierwszym cyklu treningowym ( Podstawa 1 ) mniej więcej z końcem grudnia. Do tej pory będę trenował w oparciu o tętno z tego sezonu. Mam nadzieje że po miesiącu treningów uzyskany wynik będzie bardziej wiarygodny.

Zobaczymy jak będzie i który cykl przygotowań lepiej się sprawdzi Pio_Trka czy mój a może Kędziora. Będzie ciekawie już nie mogę się doczekać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz